Bokstäver!

Är ju väldigt inne nu med att inreda sina hem med bokstäver! Ofast hittar man inte bokstäver i den stilen man tycker om och ifall man nu gör det så är det oftast väldigt dyra styck priser per bokstav!

Jag tycker att man ska kunna köpa sig dessa bokstäver man vill ha utan att bli helt pank!

Jag tillverkar mina egna bokstäver i alla storlekar det får man själv bestäma. Jag målar de i en vit färg så man får känslan av lite shabby chic. Vill man ha det lite slitet i kanterna så ordnar jag det med.

Dessa bokstäver som bildar ordet HOME som är 18cm i höjd och 17,5cm bred får man betala 350kr för om man gör en exakt sådan beställning av mig.

Som sagt Ni bestämmer själva vilken storlek och vilka bokstäver ni vill ha och ifall ni vill ha de lite slitna eller ej. Det ända jag har som standard på de är att de är vita vid leverans.

Skicka din beställning till [email protected]

Frakten tillkommer.

Ha en bra dag!



Kommentarer
Postat av: Lina

Hej!



Vill bara tacka så mycket för de fina bokstäverna du gjorde till mig! De är verkligen jätte fina!



Kram

Lina

2009-03-29 @ 15:27:58
Postat av: Karin

Idag har jag fått min beställning! Det ser jätte fint ut! tack snälla

2009-03-30 @ 12:28:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0