fredag!

Idag är det fredag men jag har haft helg sen igår!!SKÖNT!!

Ska snart ner till gymmet nu och pumpa lite sen blir det hem och duscha och ta me mig Enzo ut till dagiset.. Så de får hälsa på honom var ett önskemål.. sen hem igen.. Laga mat och packa för sn bär det av uppåt i landet närmare bestämt Kristinehamn och till min älskade syster!! LÄNGTAR känner på mig att det kommer bli en mysig helg...

Imorgon ska jag och Martin åka in till Karlstad för att gå på hockeyns dag! Ska se FBK-Leksand =)

Annars tror jag inte det har hänt så mkt eller jag har ju fått jobb ute i Linderås på förskolan där.. Är toppen!!

Saknar mest sommaren den sommaren som vi inte hade...Kunde ju varit bättre väder men... Saknar kvällarna på Öland med Martin, Enzo, sara och Quist tok roligt!! Önskar att man kunde dra tillbaka tiden ibland asså...men icke.

V.40 ska vi troligen åka till växjö och hälsa på andreas och therese (min kusin och hans sambo) jag gilar verkligen att umgås me de.. dom är precis likadana som mig mig och Martin vi har riktigt roligt ihop så hoppas verkligen de blir så nu... Hmm fråan är bara vad vi ska göra med Enzo då om han ska hänga med eller ej.. de har ju katt som inte är lika förtjust i hundar som Enzo är i katter... Han får nog bo hos mamma o pappa men hur ska jag klara mig utan honom en helg..Går knappt!!


Sen diskuterade vi nyår med några kompisar förra helgen och det lutar åt att vi åker till sthlm och firar den där.. så det hoppas jag att det blir vore galet roligt!!!

Nehe gymmet kallar.. Är riktigt laddad idag.. Har träningsvärk i benen sen i onsdags men det är ju bara skönt...INTE..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0