Det tar tid!

Ja det tar mer tid än vad man tror att ta fram dessa bokstäver. Började vid 18 igår kväll och slutade vid 22 och då hade jag sågat ut bokstäverna bara. Nu imorse har jag suttit och målat de vita. Ska målas en gång till sen är de klara.

Har gjort två HOME och ett C och två &. Är inte riktigt nöjd men O:en så de ska jag göra om idag. Allt måste vara perfekt.

Lite bilder på mitt HOME ord men dock omålat..

Kommer bilder på de målade sedan när de torkat.

Bilden är tagen med mobilen därför lite taskig bild





Bilderna är tagna med mobilen så inte så bra men det funkar!

Kommentarer
Postat av: Melissa

Schysst blogg du har! Har du designat den själv? Om inte, var hittar man isåfall designen du använder? Tack :)

2011-07-11 @ 02:38:07
URL: http://gravidforsakring.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0