Inte min dag!

Nej är inte min dag idag! Vaknade med en väldig huvudvärk som fortfarande inte har gett med sig riktigt. Men dagen igår kväll var inte heller rolig för då gick jag ner till förrådet för att börja med lite nya ord och då gick maskinen sönder/sågen. Så nu måste jag köpa mig en ny. Och det är bråttom för ska ha några ord klara tills onsdag helst. Får se hur det går med det jag ska göra mitt bästa. Hoppas ni har tålamod och förståelse om det skulle ta någon dag längre! Ska även försöka hinna göra klart några visnings ex så ni kan få se hur de ser ut när de är färdiga mina bokstäver. Hade det tidigare men hade en tjej som ville ha en snabb beställning så då fick jag ta de för hon tyckte det var okej. Men det ska jag ordna med när jag får min nya maskin. Hoppas bara jag hittar en likadan..Hmm Nu ska jag in i duschen och sen ut och ragga såg.. Önska mig lycka till.. Ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: Smsa Låna

Nice blogg! Hur länge har du haft din blogg?

2011-07-20 @ 02:25:53
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0