Saknaden är ENORM!!!

År 1990, månad oktober, datum 24       901024   

Det är lätt den bästa dagen i mitt liv!!! Då blev jag nämligen storasyster och shit vad jag hade längtat... Jag ville ha en lillasyster inget annat för fick jag en lillebror var jag tvungen och leka med bilar och sparka boll med honom och vid 4års ålder som jag var när min syster föddes så vill man inte annat än att leka med dockor och mamma pappa barn och det visste jag ju att min isåfall blivande lillasyster skulle vilja göra...




Kan ni gissa vad glad jag blev när pappa ringer ifrån bb och berättar att jag blivit storasyster till en liten Sara!!
Och hon va ju verkligen världens sötaste syster..

Men det blev ju inte riktigt som jag tänkt mig... Min lilla syster hon kunde ju inte leka med dockor och mamma pappa barn med mig när hon kom hem ifrån bb antingen skrek hon eller så drack hon mjölk annars sov hon eller va mammas o pappas stora bajsmaskin... 

Mamma och pappa ägnade mkt tid åt mig men nu fick ju även Sara deras uppmärksamhet. Jag som under 4 år varit van vid att ha mamma o pappa för mig själv.. Så jag blev väldigt avundsjuk på min syster och var inte alltid så snäll så mamma o pappa fick ha alla 4 ögonen på sara ibland...

Men den tiden gick ju över rätt fort sen blev Sara den där systern man alltid ville ha som kunde leka med mig...Vi hade otroligt roligt kunde sitta flera timmar och leka eller sitta och sitta vi sprang nog mest runt om man frågar mamma o pappa...




I tonåren va då vi började umgås me varandra ganska mkt även med varandras kompiar brukade vi umgås ihop vilket så klart va jätte roligt... I tonåren va det riktigt roligt att ha en syster som man kunde sminka och fixa håret på och prata om killar..Jaa allt helt enkelt..Det hade jag ju inte gjort med en bror..Inte sminkat iallafall..

Sen skaffade hon en kille och jag lika så som det vart ganska seriöst i mellan båda hade långa förhållanden mitt håller i sig även idag.. Men inte för Sara vilket jag tycker va bra.. Även om jag gillade Emil som person.. Men de var inte det rätta paret för varandra....

Efter Saras student så sökte hon in till några dansskolor och kom in på en folkhögskola i Kristinehamn..
Va sjukt ledsamt att säga hejdå till henne har nog aldrig lipat så mkt... Saknar henne varje dag...

Men just idag är det sjukt jobbigt.. saknar henne så otroligt mkt så det nästan gör ont... Och så ska jag inte få träffa henne förrens den 24/10... Då är det 5 veckor sedan jag träffade henne och såg henne.. vi som sågs minst 2ggr varje vecka innan hon flyttade.. Det är riktigt jobbigt...

Sara "skruttis" Sjögren du är mitt allt, my everything...
Jag älskar dig så otroligt mycket!!


Kom hem nu!!

Ibland kan jag sakna tiden då vi båda bodde hemma och vi var en stor mysig och glad familj: mamma,pappa,jag,Sara.. Ni ska bara veta hur mkt ni 3 betyder för mig älskar er över allt annat!!
<3

// din syster för alltid











 Min snyggaste frisyr någonsin =)


Kommentarer
Postat av: Skruttis

ÄLSKADE SYSTER! guu jag blir nästan tårögd! du är världens bästa storasyster! vet inte vad jag ska säga! du har gjort mig helt stum! Jag saknar dig som attan! Men snart, snart så ses vi igen! bara tre veckor kvar nu! ÄLSKAR DIG!!

2009-10-02 @ 23:40:42
URL: http://saraasjogren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0